


JCB Interhandler jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, a także maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej.
JCB Interhandler jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, a także maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej.

KOPARKO-ŁADOWAREK

ŁADOWAREK TELESKOPOWYCH
SPRZEDANYCH
NA RYNKU


Stworzenie, wdrożenie i kompleksowa
obsługa serwisu internetowego.
Stworzenie, wdrożenie i kompleksowa
obsługa serwisu internetowego.




![]()
Wzmocnienie wizerunku marki
![]()
Wzmocnienie wizerunku marki
![]()
Poprawa komunikacji z użytkownikami
![]()
Poprawa komunikacji z użytkownikami
Wyeksponowanie oferty usług serwisowych
Wyeksponowanie oferty usług serwisowych
![]()
Struktura serwisu uwzględniająca segmentację rynku
![]()
Struktura serwisu uwzględniająca segmentację rynku
Wdrożenie systemu generowania leadów sprzedażowych
Wdrożenie systemu generowania leadów sprzedażowych


Efektem prac projektowych UX jest struktura uwzględniająca segmentacje rynku. W obrębie całego serwisu wzmocniono przekaz kreujący pozytywny wizerunek marki JCB. Wyeksponowano gamę usług serwisowych i finansowych oferowanych przez firmę.
Wdrożono nowe rozwiązania komunikacji z użytkownikami, system indywidualnego monitorowania klientów (sales leads), kalkulatory usług oraz moduł giełdy maszyn używanych.
Stylistyka serwisu utrzymana została zgodnie z JCB brand guidelines.
Efektem prac projektowych UX jest struktura uwzględniająca segmentacje rynku. W obrębie całego serwisu wzmocniono przekaz kreujący pozytywny wizerunek marki JCB. Wyeksponowano gamę usług serwisowych i finansowych oferowanych przez firmę.
Wdrożono nowe rozwiązania komunikacji z użytkownikami, system indywidualnego monitorowania klientów (sales leads), kalkulatory usług oraz moduł giełdy maszyn używanych.
Stylistyka serwisu utrzymana została zgodnie z JCB brand guidelines.


Marketing Automation
pozwala łatwo i skutecznie wykorzystać zgromadzone dane o anonimowych i zidentyfikowanych użytkownikach serwisu do osiągnięcia marketingowego celu: zwiększenia liczby leadów i efektywności komunikacji.
Marketing Automation
pozwala łatwo i skutecznie wykorzystać zgromadzone dane o anonimowych i zidentyfikowanych użytkownikach serwisu do osiągnięcia marketingowego celu: zwiększenia liczby leadów i efektywności komunikacji.
Sales Automation
umożliwia lepsze wykorzystanie szans sprzedażowych pochodzących z serwisu. Automatyzacja i monitoring procesów sprzedaży poprawi ich skuteczność – Klienci szybciej podejmą decyzję o zakupie.
Sales Automation
umożliwia lepsze wykorzystanie szans sprzedażowych pochodzących z serwisu. Automatyzacja i monitoring procesów sprzedaży poprawi ich skuteczność – Klienci szybciej podejmą decyzję o zakupie.

Masz wyzwanie?
Zostaw kontakt, wrócimy ze szczegółową ofertą.
Masz wyzwanie?
Zostaw kontakt, wrócimy ze szczegółową ofertą.














