logo nuxeo
JCB - website
logo JCB INTERHANDLER
logo JCB INTERHANDLER

JCB Interhandler jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, a także maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej.

JCB Interhandler jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, a także maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej.

Ikonka koparko-ładowarka
0%
UDZIAŁU W RYNKU
KOPARKO-ŁADOWAREK
Ikonka ładowarka teleskopowa
0%
UDZIAŁU W RYNKU
ŁADOWAREK TELESKOPOWYCH
Ikonka urządzenia
0
MASZYN I URZĄDZEŃ
SPRZEDANYCH
Ikonka urządzenia
0
LAT
NA RYNKU
CONTENT MARKETING POZWALA NA:
CONTENT MARKETING POZWALA NA:

Stworzenie, wdrożenie i kompleksowa
obsługa serwisu internetowego.

Stworzenie, wdrożenie i kompleksowa
obsługa serwisu internetowego.

WYZWANIE
WYZWANIE
WYZWANIE
WYZWANIE

icon_1

Wzmocnienie wizerunku marki

icon_1

Wzmocnienie wizerunku marki

Poprawa komunikacji z użytkownikami

Poprawa komunikacji z użytkownikami

Wyeksponowanie oferty usług serwisowych

Wyeksponowanie oferty usług serwisowych

Struktura serwisu uwzględniająca segmentację rynku

Struktura serwisu uwzględniająca segmentację rynku

Wdrożenie systemu generowania leadów sprzedażowych

Wdrożenie systemu generowania leadów sprzedażowych

ROZWIĄZANIE
ROZWIĄZANIE

Efektem prac projektowych UX jest struktura uwzględniająca segmentacje rynku. W obrębie całego serwisu wzmocniono przekaz kreujący pozytywny wizerunek marki JCB. Wyeksponowano gamę usług serwisowych i finansowych oferowanych przez firmę.

Wdrożono nowe rozwiązania komunikacji z użytkownikami, system indywidualnego monitorowania klientów (sales leads), kalkulatory usług oraz moduł giełdy maszyn używanych.

Stylistyka serwisu utrzymana została zgodnie z JCB brand guidelines.

Efektem prac projektowych UX jest struktura uwzględniająca segmentacje rynku. W obrębie całego serwisu wzmocniono przekaz kreujący pozytywny wizerunek marki JCB. Wyeksponowano gamę usług serwisowych i finansowych oferowanych przez firmę.

Wdrożono nowe rozwiązania komunikacji z użytkownikami, system indywidualnego monitorowania klientów (sales leads), kalkulatory usług oraz moduł giełdy maszyn używanych.

Stylistyka serwisu utrzymana została zgodnie z JCB brand guidelines.

ROZWIĄZANIE
Leady sprzedażowe

Marketing Automation

pozwala łatwo i skutecznie wykorzystać zgromadzone dane o anonimowych i zidentyfikowanych użytkownikach serwisu do osiągnięcia marketingowego celu: zwiększenia liczby leadów i efektywności komunikacji.

Marketing Automation

pozwala łatwo i skutecznie wykorzystać zgromadzone dane o anonimowych i zidentyfikowanych użytkownikach serwisu do osiągnięcia marketingowego celu: zwiększenia liczby leadów i efektywności komunikacji.

Sales Automation

umożliwia lepsze wykorzystanie szans sprzedażowych pochodzących z serwisu. Automatyzacja i monitoring procesów sprzedaży poprawi ich skuteczność – Klienci szybciej podejmą decyzję o zakupie.

Sales Automation

umożliwia lepsze wykorzystanie szans sprzedażowych pochodzących z serwisu. Automatyzacja i monitoring procesów sprzedaży poprawi ich skuteczność – Klienci szybciej podejmą decyzję o zakupie.

logo YOU LEAD

Masz wyzwanie?

Zostaw kontakt, wrócimy ze szczegółową ofertą.

Masz wyzwanie?

Zostaw kontakt, wrócimy ze szczegółową ofertą.

     

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest NUXEO.

    Zobacz inne realizacje