JCB Interhandler jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, a także maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej.
JCB Interhandler jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, a także maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej.
KOPARKO-ŁADOWAREK
ŁADOWAREK TELESKOPOWYCH
SPRZEDANYCH
NA RYNKU
Stworzenie, wdrożenie i kompleksowa
obsługa serwisu internetowego.
Stworzenie, wdrożenie i kompleksowa
obsługa serwisu internetowego.
Wzmocnienie wizerunku marki
Wzmocnienie wizerunku marki
Poprawa komunikacji z użytkownikami
Poprawa komunikacji z użytkownikami
Wyeksponowanie oferty usług serwisowych
Wyeksponowanie oferty usług serwisowych
Struktura serwisu uwzględniająca segmentację rynku
Struktura serwisu uwzględniająca segmentację rynku
Wdrożenie systemu generowania leadów sprzedażowych
Wdrożenie systemu generowania leadów sprzedażowych
Efektem prac projektowych UX jest struktura uwzględniająca segmentacje rynku. W obrębie całego serwisu wzmocniono przekaz kreujący pozytywny wizerunek marki JCB. Wyeksponowano gamę usług serwisowych i finansowych oferowanych przez firmę.
Wdrożono nowe rozwiązania komunikacji z użytkownikami, system indywidualnego monitorowania klientów (sales leads), kalkulatory usług oraz moduł giełdy maszyn używanych.
Stylistyka serwisu utrzymana została zgodnie z JCB brand guidelines.
Efektem prac projektowych UX jest struktura uwzględniająca segmentacje rynku. W obrębie całego serwisu wzmocniono przekaz kreujący pozytywny wizerunek marki JCB. Wyeksponowano gamę usług serwisowych i finansowych oferowanych przez firmę.
Wdrożono nowe rozwiązania komunikacji z użytkownikami, system indywidualnego monitorowania klientów (sales leads), kalkulatory usług oraz moduł giełdy maszyn używanych.
Stylistyka serwisu utrzymana została zgodnie z JCB brand guidelines.
Marketing Automation
pozwala łatwo i skutecznie wykorzystać zgromadzone dane o anonimowych i zidentyfikowanych użytkownikach serwisu do osiągnięcia marketingowego celu: zwiększenia liczby leadów i efektywności komunikacji.
Marketing Automation
pozwala łatwo i skutecznie wykorzystać zgromadzone dane o anonimowych i zidentyfikowanych użytkownikach serwisu do osiągnięcia marketingowego celu: zwiększenia liczby leadów i efektywności komunikacji.
Sales Automation
umożliwia lepsze wykorzystanie szans sprzedażowych pochodzących z serwisu. Automatyzacja i monitoring procesów sprzedaży poprawi ich skuteczność – Klienci szybciej podejmą decyzję o zakupie.
Sales Automation
umożliwia lepsze wykorzystanie szans sprzedażowych pochodzących z serwisu. Automatyzacja i monitoring procesów sprzedaży poprawi ich skuteczność – Klienci szybciej podejmą decyzję o zakupie.
Masz wyzwanie?
Zostaw kontakt, wrócimy ze szczegółową ofertą.
Masz wyzwanie?
Zostaw kontakt, wrócimy ze szczegółową ofertą.