Marka jest werbalnym lub graficznym sposobem oznaczenia produktu lub usługi
Marka jest werbalnym lub graficznym sposobem oznaczenia produktu lub usługi



Brand to świadomość marki, czyli całym systemem wyobrażeń, który jej towarzyszy. Jest obietnicą składaną klientowi, że kupując produkt danej marki wybiera jednocześnie korzyści, których potrzebuje (np. jakość, cena) oraz wartości, które podziela (np. wolność, radość, rodzinność).
Brand to świadomość marki, czyli całym systemem wyobrażeń, który jej towarzyszy. Jest obietnicą składaną klientowi, że kupując produkt danej marki wybiera jednocześnie korzyści, których potrzebuje (np. jakość, cena) oraz wartości, które podziela (np. wolność, radość, rodzinność).


Branding to budowanie świadomości marki; odpowiedź marki na potrzeby klientów, ale tak idealnie dopasowana i wyjątkowa, że pozwala wytworzyć u klienta więź z naszą marką.
Branding to budowanie świadomości marki; odpowiedź marki na potrzeby klientów, ale tak idealnie dopasowana i wyjątkowa, że pozwala wytworzyć u klienta więź z naszą marką.

Masz wyzwanie?
Zostaw kontakt, wrócimy ze szczegółową ofertą.
Masz wyzwanie?
Zostaw kontakt, wrócimy ze szczegółową ofertą.