

IH JCB Interhandler jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, a także maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej.

0%
UDZIAŁU W RYNKU
KOPARKO-ŁADOWAREK
KOPARKO-ŁADOWAREK

0%
UDZIAŁU W RYNKU
ŁADOWAREK TELESKOPOWYCH
ŁADOWAREK TELESKOPOWYCH

0
MASZYN I URZĄDZEŃ
SPRZEDANYCH
SPRZEDANYCH

0
LAT
NA RYNKU
NA RYNKU


Stworzenie, wdrożenie i kompleksowa
obsługa serwisu internetowego.




Wzmocnienie wizerunku marki

Poprawa komunikacji z użytkownikami

Wyeksponowanie oferty usług serwisowych

Struktura serwisu uwzględniająca segmentację rynku

Wdrożenie systemu generowania leadów sprzedażowych


Efektem prac projektowych UX jest struktura uwzględniająca segmentacje rynku. W obrębie całego serwisu wzmocniono przekaz kreujący pozytywny wizerunek marki JCB. Wyeksponowano gamę usług serwisowych i finansowych oferowanych przez firmę.
Wdrożono nowe rozwiązania komunikacji z użytkownikami, system indywidualnego monitorowania klientów (sales leads), kalkulatory usług oraz moduł giełdy maszyn używanych.
Stylistyka serwisu utrzymana została zgodnie z JCB brand guidelines.


Marketing Automation
pozwala łatwo i skutecznie wykorzystać zgromadzone dane o anonimowych i zidentyfikowanych użytkownikach serwisu do osiągnięcia marketingowego celu: zwiększenia liczby leadów i efektywności komunikacji.
Sales Automation
umożliwia lepsze wykorzystanie szans sprzedażowych pochodzących z serwisu. Automatyzacja i monitoring procesów sprzedaży poprawi ich skuteczność – Klienci szybciej podejmą decyzję o zakupie.
