W dobie mediów cyfrowych reklama poligraficzna wciąż może być przekazem skutecznym. Poznaj 5 zasad, które pomogą Ci korzystać efektywnie z tej formy komunikacji.
TARGETUJ Z GŁOWĄ
Dobieraj nośniki reklamy prasowej, przestrzenie reklamowe, czas i sposób kolportażu materiałów promocyjnych tak aby przekaz największej rzeszy potencjalnych klientów.
POSTAW NA CZĘSTOTLIWOŚĆ
Badania skuteczności reklamy prasowej dowodzą, iż lepiej reklamować się dłużej – wykupując mniejszy rozmiar modułów, niż krócej – przeznaczając budżet kampanii na moduły o dużych formatach.
INWESTUJ W JAKOŚĆ
Warto zainwestować w dobry projekt graficzny, a często także w profesjonalną sesję zdjęciową, by stworzyć mocną, wzbudzającą zainteresowanie kreację.
PROMUJ OBRAZEM
Reklama powinna być oryginalna, atrakcyjna i jasna w przekazie. Minimum słów, maksimum treści to wytyczne ery obrazu.
WZBUDZAJ CIEKAWOŚĆ
W większości sytuacji reklama poligraficzna ma służyć wzbudzeniu zainteresowania danym produktem lub usługą. Zachęć odbiorcę do wejścia na Twoją stronę lub skontaktowania się ze sprzedawcą.