chillimedia - branding & digital studio

W dobie mediów cyfrowych reklama poligraficzna wciąż może być przekazem skutecznym. Poznaj 5 zasad, które pomogą Ci korzystać efektywnie z tej formy komunikacji.

target

TARGETUJ Z GŁOWĄ
Dobieraj nośniki reklamy prasowej, przestrzenie reklamowe, czas i sposób kolportażu materiałów promocyjnych tak aby przekaz największej rzeszy potencjalnych klientów.

częstotliwość

POSTAW NA CZĘSTOTLIWOŚĆ
Badania skuteczności reklamy prasowej dowodzą, iż lepiej reklamować się dłużej – wykupując mniejszy rozmiar modułów, niż krócej – przeznaczając budżet kampanii na moduły o dużych formatach.

częstotliwość

INWESTUJ W JAKOŚĆ
Warto zainwestować w dobry projekt graficzny, a często także w profesjonalną sesję zdjęciową, by stworzyć mocną, wzbudzającą zainteresowanie kreację.

obraz

PROMUJ OBRAZEM
Reklama powinna być oryginalna, atrakcyjna i jasna w przekazie. Minimum słów, maksimum treści to wytyczne ery obrazu.

zainteresowanie

WZBUDZAJ CIEKAWOŚĆ
W większości sytuacji reklama poligraficzna ma służyć wzbudzeniu zainteresowania danym produktem lub usługą. Zachęć odbiorcę do wejścia na Twoją stronę lub skontaktowania się ze sprzedawcą.