digital_marketing

Minęło ponad 25 lat od narodzin sieci, jednak wiele firm wciąż znajduje się na wczesnym etapie długiej podróży jaką jest transformacja biznesowa i digitalizacja. Gospodarka cyfrowa wciąż globalnie rośnie i wpływa na organizacje w każdej branży. Ponieważ digital marekting jest obecnie nieodłączną częścią każdej firmy, brak zatrudnienia wykwalifikowanych specjalistów może ograniczać zdolność organizacji do skutecznego wykorzystywania technologii cyfrowych i zdobywania przewagi konkurencyjnej.

0%
ludzi w Polsce korzysta z Internetu
0%
jest aktywnymi użytkownikami mediów społecznościowych

email marketing

email marketing – czyli kampanie mailingowe, dzięki którym  treści dostarczane są bezpośrednio do określonej grupy docelowej

web_optimization

optymalizacja serwisu www – celem tych działań jest poprawa efektywności strony oraz zapewnienie jak najlepszego doświadczenia dla użytkownika (user experience)

paid_searchPPC  (pay-per-click) – płatne działania polegające na zwiększaniu ruchu do witryny. Jednym z najczęstszych typów działań PPC jest Google Ads (AdWords)

organic_searchwyniki organiczne – działania mające na celu zwiększenie widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania

marketing_automationmarketing automation – tworzenie leadów sprzedażowych (sales leads)

display advertising – reklama graficzna bądź tekstowa dostępna w kilku formatach. Zazwyczaj tego typu reklamy są w postaci banerów na stronach internetowych

content_marketingcontent marketing – odnosi się do tworzenia, dystrybucji i recyklingu treści

social_mediasocial media marketing –  proces pozyskiwania ruchu i interakcji z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych