logo NUXEO
JCB - website
logo JCB INTERHANDLER

IH JCB Interhandler jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, a także maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej.

Ikonka koparko-ładowarka
0%
UDZIAŁU W RYNKU
KOPARKO-ŁADOWAREK
Ikonka ładowarka teleskopowa
0%
UDZIAŁU W RYNKU
ŁADOWAREK TELESKOPOWYCH
Ikonka urządzenia
0
MASZYN I URZĄDZEŃ
SPRZEDANYCH
Ikonka urządzenia
0
LAT
NA RYNKU
CONTENT MARKETING POZWALA NA:

Stworzenie, wdrożenie i kompleksowa
obsługa serwisu internetowego.

WYZWANIE
WYZWANIE
WYZWANIE

icon_1 Wzmocnienie wizerunku marki


Poprawa komunikacji z użytkownikami


Wyeksponowanie oferty usług serwisowych


Struktura serwisu uwzględniająca segmentację rynku


Wdrożenie systemu generowania leadów sprzedażowych

ROZWIĄZANIE

Efektem prac projektowych UX jest struktura uwzględniająca segmentacje rynku. W obrębie całego serwisu wzmocniono przekaz kreujący pozytywny wizerunek marki JCB. Wyeksponowano gamę usług serwisowych i finansowych oferowanych przez firmę.

Wdrożono nowe rozwiązania komunikacji z użytkownikami, system indywidualnego monitorowania klientów (sales leads), kalkulatory usług oraz moduł giełdy maszyn używanych.

Stylistyka serwisu utrzymana została zgodnie z JCB brand guidelines.

ROZWIĄZANIE
Leady sprzedażowe

Marketing Automation

pozwala łatwo i skutecznie wykorzystać zgromadzone dane o anonimowych i zidentyfikowanych użytkownikach serwisu do osiągnięcia marketingowego celu: zwiększenia liczby leadów i efektywności komunikacji.

Sales Automation

umożliwia lepsze wykorzystanie szans sprzedażowych pochodzących z serwisu. Automatyzacja i monitoring procesów sprzedaży poprawi ich skuteczność – Klienci szybciej podejmą decyzję o zakupie.

logo YOU LEAD
ROZWIĄZANIEserwis internetowy - projektserwis internetowy - projektserwis internetowy - projektserwis internetowy - projektserwis internetowy - projektserwis internetowy - projektjcb_website